مـــرا با ولنتاین کاری نیست . . .

مرا با ولنتاین کاری نیست ..
مـــن ایرانیــــَـم ..
یک آریایی آغاز گر تمدن و فرهنگ نیک در زمین ...
من از تبار پاکانم ..
روز عـــ♥ــشق در سرزمین من از هنگام آفریده شدنم ...
آغاز شد ..
آن زمان که یزدان نهاد زن را از نیکیها سرشت ..
من فرزند سپیدی ها من فرزند برفم ..
ولنتاین با سرزمین من ، با من بیگانه است ..
به آن احترام میگذارم اما روز خویشتن را گرامی میدارم ..
روز عـــ♥ـشق ایرانی  سپندار مذگان برهمگان خجسته باد


نظرات شما عزیزان:

پرستو
ساعت11:02---11 اسفند 1392
ممنون مجید جان لطف دارید! همچنین شما

مجید
ساعت14:15---4 اسفند 1392
سلام بنده نیز با کمی تاخیر این روز خوش یمن رو بهتون تبریک میگم
شاد باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:سپندارمذگان , روز عشق, | 12:42 | نویسنده : پــــرستو |

.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس